Vi firar kontrakt på bok nummer tre med utlottning av en bok!

Manus nummer tre kommer bli bok nummer tre! Kontrakt är på väg och jag har redan skålat in det roliga med härliga författarkollegor. Det är sannerligen en ynnest att få vara en del av skrivarvärlden och dessutom få vara en av dem som fyller ut boklådorna till bristningsgränsen.

Det här gånger håller jag mig i Sverige. Rent faktiskt i den stad där jag växte upp. Uppsala. Där jag bor nu (fast en bit utanför men det är en världslig sak).

Den handlar också om den värld jag känner till väl även fast jag aldrig läste min grundutbildning i Uppsala. Eller, kanske just därför valde jag det så. Läkarprogrammet och juristprogrammet, första terminen. En inflyttande och en bofast. Och allt däremellan av hur man betalar räkningar, kokar potatis, hittar nya vänner och gator. Och kärleken. Den kärleken…

Och så vill jag gärna skryta med att jag skrivit sexscenerna helt själv denna gång. Förra gångerna har det ju liksom kanske blivit lite ur en bok….

Men inte nu!

Cassandra och Fredrik ska, om allt går min väg, få möta ljuset i augusti, 2015. Ungefär lagom till alla studenter åter invaderar staden. I skrivande stund funderar vi på omslag och baksidestext. Det känns rätt skönt att det är ett tag kvar till lansering för jag är en aningens matt..

Men shit vad kul ändå!

Och för att fira alla dessa nya saker i livet så tänker jag utlysa en TÄVLING. Den av er som kommenterar i detta inlägg (här eller på Facebook) samt delar vidare har chansen att vinna en signerad bok skriven av mig. Alltså, välj fritt mellan Lova, Här och nu eller #Älskanoveller. Jag bjuder på porto, bok och signatur. Har du redan läst böckerna kan du alltid passa på att ordna med en personlig julklapp.

Tävlingen börjar nu och avslutas en vecka senare, alltså 24 november.

Kom igen nu!

harochnu_400-500x5009789187595028_200_alskanoveller-26-nyanser-av-sverige_haftad  Lova_omslag

SignNärbild

20 kommentarer

Under Böcker och författare, F & C - en ungvuxenroman, Här och Nu, Lova, Noveller

20 svar till “Vi firar kontrakt på bok nummer tre med utlottning av en bok!

  1. ekensten

    Vad kul på alla sätt! Jag firar gärna med dig genom att vinna Här och nu 🙂 Jag delar inlägget om tävlingen på min blogg http://www.ekensten.se

  2. Vill såklart vara med och hoppas på att vinna Lova. Har tipsat om utlottningen på min blogg http://boklysten.blogspot.se/2014/11/eva-ludvigsen-lottar-ut.html och därmed också på Boklystens FB-sida

  3. Jag vill också vara med och tävla och tipsar om den här tävlingen på vår blogg imorgon. 🙂

  4. Stort grattis till bokkontrakt nummer 3!!!

  5. Elin

    Grattis till din tredje bok! 🙂
    Jag är jättegärna med i utlottningen och delar vidare tävlingen på min twitter: @elinh942

  6. Vilket härligt flow du är i Eva. Grattis! Självklart vill jag vara med och tävla och hoppas på en ”Här och nu”. Ingår Martin Stenmarck också??? 😉 Jag dela tävlingen på fb.

  7. Hej Eva! Tur att jag inte missade detta. Vet inte vilken planet jag har varit på. Jag vill vinna Här och nu tack! Kommer dela på min blogg. Nu.
    http://www.annasskrivarblogg.wordpress.com
    Kram och lycka till med allt runt trean!
    /Anna

  8. Reblogga detta på Anna Helgesson och kommenterade:
    Missa inte möjligheten att vinna någon av Eva Ludvigsens böcker. Jag läste Lova förra året och gillade den mycket. Love, mmm!

  9. Och på fb, så klart! 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.