Fin recension av Min osynlige kompis

Författaren Kim Kimselius, som precis avslutat sin 44:e bok, har tagit sig tid att läsa Min osynlige kompis, den andra delen i Sonfjällsdeckarna. En spökhistoria med Elsa och Svea i spetsen.

Det känns skönt att Kim verkligen gillar mina böcker och hon har helt rätt i att jag slarvar med grammatiken. Eller, rättare sagt, jag har ingen aning… Det ska vi bli bättre på, det har jag lovat. I nästa bok ska varenda vart och var vara helt rätt. Det vet jag att Elsa är superbra på så jag överlåter det till henne.

Läs hela recensionen här. 

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

