Jag ligger på topplista på Adlibris

Igår fick jag tips via Akademibokhandels personal att Här och nu var med i en kampanj för pocketar hos Adlibris. I samma veva berättade hon även att boken låg på topp-listan över mest sålda pocket.

Jag snackar Här och nu och den fina pocketen utgiven av Lind & Co.

Jag listknarkar aldrig. Gav upp det redan vid första dagen då Lova blev utgiven. Det var helt enkelt inte min grej, så prestationsprinsessa jag är.

Men igår knarkade jag rejält. Och idag. Så nu vill jag berätta att om man går in på Adlibris, väljer pocket, väljer svenska, väljer Skönlitteratur, väljer Modern och Samtida Sköntlitteratur  (bra sätt att få bort alla deckare) – DÅ LIGGER HÄR OCH NU PÅ PLATS 4 (FYRA!!!).

Det är så galet. FAktiskt så galet att jag tänker aldrig mer listknarka utan bara berätta för folk att jag minsann är en sådan som hamnar på topp-listorna!

Häpp!

2 kommentarer

Filed under Böcker och författare, Här och Nu, Marknadsföring

2 responses to “Jag ligger på topplista på Adlibris

  1. Anna

    Ja, jag gillade verkligen att läsa om Ingrid och Nate. Plus alla de andra givetvis – Härliga släkten! 😍 Underbar historia som berörde mig …mycket☀️🤗💛

Kommentera

